Tänään oon ollut hyvä ihminen.

Tänään oon laskenut vaikka miten hurjasti matikkaa (ja ihan turhia tehtäviä), ja musta tuntuu taas hiukan enemmän siltä, että tajuan jotakin. Olen lukenut biologiankokeeseen, johon on viikko. Olen tehnyt terveystiedontehtävät huolella. Olen tehnyt koiralle jälkiä metsään ja naksutellut sille. Olen siivonnut hamsterin häkin, joka haisee. (Asukaskin taitaa haista kohta, käyn vähän väliä katsomassa, onko mummuparka nukahtanut ikiuneen. Onhan sillä toki ikääkin jo melkein kaksi ja puoli.)

---

Hanna sanoo:
Voi joku iso peijooni tai sellanen tiiätkö
niina sanoo:
(|)
niina sanoo:
(        |       )
Hanna sanoo:
Ens viikonloppuna olis tamma- & varsanäyttely Teivossa ja arvaa onko vähän isänpäivä sillon
niina sanoo:
:z
niina sanoo:
jee
Hanna sanoo:
Tietty jos on huono sää niin mikäs siinä
Hanna sanoo:
Eiku katos hittoa!
Hanna sanoo:
Se ei ollukkaa viikonloppu
Hanna sanoo:
Mut torstai- ja perjantaiaamut :D
Hanna sanoo:
Ei yhtään sen parempi
Hanna sanoo:
Toisaalta jos torstaiaamu on taas vapaa...
niina sanoo:
hiLLo
Hanna sanoo:
Ootkos nyt varma et se matikka oli hyvästä