Joo. Sarjassamme "kirjoita otsikko siitä, mitä tällä hetkellä kuulet."

Bloggailu on taas vähän jäänyt, että kadehdin niitä ihmisiä, jotka jaksavat päivästä toiseen ja vuodesta toiseen kirjoittaa jotakin päivittäin.

Mä voisin juuri tänään olla KAHDESSA eri paikassa juomassa, mutta olen Tampereella. Ostin sentään uudet housut, ja siihen prosessiin menikin viitisen tuntia - se vaati tyhmän hajoavan tacon syömisen ja tilaamisen (puoli tuntia), ruokapaikan etsimisen ja ahdistumisen (tunti), kolme tuntia joutavaa kiertelyä ja puoli tuntia angstia sovituskopissa ("Mulla on maha! Siinä on läskiä! Mitä mä teen itselleni! </3")

Mulla siis totta helvetissä ON maha. Päätin rajoittaa tuota kamalaa arkkipahettani suklaata edes muutamalle päivälle viikosta, ennen kuin vyöryn eteenpäin kolme kertaa leveämpänä. Se ajatus laihduttamisesta vaan pelottaa, mun sisäinen vaakani näyttäisi mieluiten miinuspuolen lukuja ja haukkuu mut henkisesti pataluhaksi, kun tuota ihanaa painoa on yli puolisataa. Mitä jos aloittaessani en enää voikaan lopettaa?

Muutenkin tuntuu että on paljon asioita, joissa oon ihan sotkussa. Joskus aikanani loin niin voimakkaita haavekuvia, että olen nyt kuin hämähäkinseitissä vanhoissa ajatuksissani ja vihaan itseäni niiden ajatusten takia. Näiden kausien aikana musta olisi vaan hyvä pysyä niin kaukana, kun vaan ikinä pääsee. Niihin liittyy olennaisesti kirjoittaminen, koiraharrastuksen luonteen muuttaminen (nyt treenataan pirusti, viimeksi väsyin koko touhuun), ja ihmissuhteiden välttely ja mahdollisuuksien mukaan kaikenlainen ongelmallisuus. Toivottavasti tätä ei muuten kukaan lue.

Olisi taas paikallaan mennä hierojalle.