Sarjassamme äänitehosteita tänään taustalla omistajaansa ikävöivä saksanseisojauros. Ja minä yskin yhä. Luultavasti keuhkoputkentulehdus iskee taas kevään jälkeen uudestaan jipii jee. \o/

Kaveri on suihkussa ja minä odotan, että päästäis tässä joskus lähtemään Tampereelle. Onko mulla rahaa, ei ole selvillä, ei myöskään se, onko niitä järkeä käyttää. Sen kertoo sitten automaatti kun toiveikkaana anelen siltä vähän rahaa.

Eilen illalla iski hillitön angstiväsymysvitutuskohtaus, mutta sitten muistin, että pääsen
1. shoppailemaan JEE
2. Tampereelle JEEE
ja ehkä jopa
3. Tammelaan JEEEE

Tammela on eräiden rokkareiden kotipaikkana mun suosikkialuetta ja onhan siellä nättiäkin. Tosin, koska nyt sataa aika hitosti, en oo varma, suostuuko toi kaveri lähtemään. Mä hiipparoisin ainakin Tammelantorille koska tahansa.

Joo ja. Niin. Oon ollut tällä viikolla pari päivää pois. Toisen ihan tarkoituksella, toisen siksi, että nukuin pommiin. -_- Koulussa yksi luokkalainen poika kävi yhden välitunnin aikana kolme kertaa juttelemassa mulle kanttiinissa ja kaveri sai sen joskus toissapäivänä kiinni puhumassa musta. Outoa. Todella outoa. Onko piilevä taianomainen kauneuteni auennut suuren fanikerhoni lisäksi myös hänelle?